برنامه فول فارسی gps و افلاین با صوت فارسی به همراه نقشه کامل ایران


برنامه فول فارسی gps و افلاین با صوت فارسی به همراه نقشه کامل ایران

* 20 میلیون دانلود در سراسر جهان *
* جزو 5 نرم افزار ناوبری برتر در 12 کشور! *• ناوبری آفلاین. بدون نیاز به اتصال به اینترنت برای استفاده از برنامه و نقشه ها: بدون هزینه های اضافی در رومینگ و یا وابستگی به اتصال تلفن همراه.
• دسترسی به نقشه در هر زمان: نقشه ها در حافظه داخلی دستگاه و یا کارت SD ذخیره می شوند.ویژگی های خاص نرم افزاراطلاعات در مورد کل ترافیک در منطقه تحت پوشش، در دسترس به صورت لحظه ای.پیام رسانی با دوستان، ردیابی مکان آنها و مسیریابی به طرف آنهااطلاعات پیش بینی وضع هوا برای سه روز آینده در هر نقطه از جهان.قیمت سوخت، زمان های نمایش فیلم و سایر اطلاعات مفید.حوادث جاده ای، جاده های در دست تعمیر، دوربین های سرعت و دیگر رویدادهای علامت گذاری شده روی نقشه توسط کاربران.تبادل پیام با دوستان در هنگام ناوبریاطلاعات در مورد رادارها، دوربین های ضبط ویدئو و سرعت گیر ها.نقشه های سه بعدی با پشتیبانی از بافت و تعداد طبقات.نمایش مبادلات جاده چند سطحی در حالت 3D.


مبلغ قابل پرداخت 26,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ مرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 8004

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما